Máte dobré organizační schopnosti, rádi vedete tým a současně Vám nevadí přiložit ruku k dílu?
Hledáme nového kolegu, který bude mít na starosti zajištění fungování činností v rámci depa na svěřené směně, ale částečně i manuální práci se zásilkami a obsluhu VZV.
Na této pozici povedete tým, budete plánovat směny (tým cca 15 - 20 zaměstnanců), budete sledovat produktivitu a průběžně vyhodnocovat plnění cílů.
Pracovní doba je rozvržena ve směnném provozu a to následovně:
Směny od pondělí do pátku:
5:30 - 14:00
15:00 - 23:30
22:00 - 06:30
Nástup možný ihned
Jaké máme požadavky:
- SOU vzdělání;
- 2 roky praxe v dopravě či logistice;
- anglický jazyk slovem i písmem alespoň na úrovni (B1 - mírně pokročilá) ;
- znalost práce na PC (Microsoft Office) ;
- fyzická zdatnost;
- flexibilita, pečlivost a ochota učit se;
- odpovědnost a důslednost;
- průkaz VZV výhodou.
Co vám můžeme nabídnout:
- zajímavou mzdu;
- samostatnost a odpovědnou pozici;
- vedení týmu;
- možnost profesního i osobního růstu;
- (stravenky, výhodné volání pro zaměstnance a rodinné příslušníky, sportovní program, propagační předměty, dovolená navíc a mnoho dalších....).
- Pracoviště Praha západ - Chrášťany - 7 min. od metra Zličín, 20 min vlakem ze Smíchovského nádraží, velmi dobrý dojezd z Kladna, Berouna.
Vzor životopisu ke stažení